dimarts, 19 d’octubre del 2010

Video de Youtube.

Per seguir omplint aquest blog, hem de posar-hi un video al Youtube. Com he dit a la presentació, sóc un entusiasta dels parcs temàtics, en especial m'encanta PortAventura (De fet el considero la meva 2ª casa, per que hi paso molt de temps) I com per exemple, un entusiasta del futbòl te un jugador preferit, a mi m'encanta el Dragon Khan, disenyada per l'empresa Suissa Bolliger&Mabillard(diguem que es la Ferrari de les muntanyes russes), es mes, es un dels meus objectes preferits.
Sense molestar-vos més, aqui us deixo un video POV (Point Of Viwer)de l'atracció, grabat per un grup d'entusiastes de parcs tematics que son d'Amèrica, i es dediquen a voltar per tot el mon buscant sensacions i grabant videos d'aquest tipus, com jo hi faré cuant tingui diners (només viatjar jaja)

També aprofito per dir-vos que tinc un canal al Youtube, per si us interesa entrar-hi: www.youtube.com/user/rubnlp


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada